Mūsų klubas, medžioklė, trofėjai ir laisvalaikis.

Esi čia: Pradžia > Medžioklės paroda Niurnberge

Medžioklinių bei sportinių ginklų paroda Niurnberge

2013m. kovo 08-11 dienomis pietų Vokietijoje, Bavarijos žemėje esančiame Niurnbergo mieste vyko jubiliejinė, keturiasdešimtoji Medžioklinių bei sportinių ginklų paroda IWA & Outdoor Classics 2013.
Šis miestas kartu su Fiurtu, Erlangenu ir Švabachu sudaro ekonominį ir kultūrinį šiaurės Bavarijos centrą, jis garsus ne tik čia dažnai vykstančiomis medžioklės, žemės ūkio bei kitokiomis parodomis, bet ir tuo, kad jame po Antrojo Pasaulinio karo 1945 - 1946 metais vyko karo nusikaltimų tribunolas...

Ankstyvą šeštadienio rytą tekant saulei ir lauke spaudžiant penkiolikos laipsnių šaltukui aš, kartu su medžioklės draugais Alvydu ir Svajūnu bei dar vienu medžiotoju iš Klaipėdos ruošiamės vykti į Rygos oro uostą. Sudėję lagaminus pradedame pirmą kelionės etapą per "bralių tautos" žemes žvalgydamiesi į pamiškes ir žinodami, kad galim pamatyti nemažai laukinių žvėrių. Taip ir atsitiko - laukuose pamatėme didžiulę elnių bandą, sustojome jais pasidžiaugti ir žinoma suskaičiuoti - skaičius mums pasirodė įspūdingas - gyvūnų buvo ne mažiau penkiasdešimties. Šūktelėjome, pabaidėme į Lietuvėlės pusę, ir nuvažiavome toliau.
Sekantis kelionės etapas jau vyko lėktuvu, tad po sklandus 2,5 val. trukusio skrydžio, laimingai nusileidžiame Frankfurto oro uoste. Čia išsinuomotu automobiliu turime įveikti dar 300 km. Vokietijos greitkeliais iki mažo miestelio, pavadinimu Neuendettelsau, kuriame yra ir mūsų viešbutis. Deja šiame kelionės etape jau neišvengėme nesklandumų. Nuvažiavus kokį 70 km. supratome, kad važiuojame visai ne į tą pusę, stipriai trinktelėjome Aldutei (čia mūsų navigacija), apsisukome, ir pagaliau teisinga kryptimi patraukėme ten kur reikia. Po gana varginančios kelionės, nepraėjus nė ketvertui valandų, pasiekėme savo kelionės tikslą ir jau netrukus mėgavomės skaniu vokišku alumi ir didele keptos vokiškos kiaulės koja.
Gerai išsimiegoję kitos dienos ryte pagaliau važiuojame į pačią parodą, esančią Niurnbergo mieste, už 30 km. nuo mūsų viešbučio. Ir ką jūs manot, - bandau nusipirkt bilietą, o manęs klausia :

-Iš kur jūs, ponas, iš kokios kompanijos? Kam atstovaujate?

Aš atsakiau, kad aš su jokiom kompanijom nieko bendra neturiu ir šiaip atvykau pažiūrėt, tačiau manęs gražiai paprašė išeiti ir pasakė, kad čia įleidžiami tik asmenys iš įvairių kompanijų, prekiaujantys ir mokantys naudotis ginklais . O tai tau gražu pamaniau, bet nieko, - nuėjau prie kitos kasos, ten jau aišku visi buvome patapę garsių Lietuvos įmonių, prekiaujančiais ginklais, atstovais, ir be jokio vargo patekome į parodą. Na ir kas parodoje,- ogi sudėkit kokius keturis Klaipėdos akropolius į krūvą, prikraukit ginklų ir va bus jums vaizdas. Galėčiau išskirt tris stendus, - tai būtų "Blaser"," Zeiss" ir "Swarovski". Stendai labai prabangūs ir modernūs, bet juk ir kompanijos labai rimtos. Labai daug įvairių ginklų, medžioklei ir ne tik. Bet atvirai pasakius, tokių kurie paėmus į rankas atrodytų tikrai kruopščiai ir kokybiškai padaryti, buvo pakankamai nedaug. Aš asmeniškai susižavėjau karabinu "Blaser Professional success". Paėmiau į rankas ir nebenorėjau jo paleist, nėra buvę kad taip ginklas kristų į ranką, žinoma, kad galėtum tai suprasti, reikia jį palaikyti. "Blasser" net filmuką susuko apie šį ginklą, būtinai pažiūrėkit, jis apie tikrą medžioklę : http://vimeo.com/61406123. Tuo pačiu teko išgirst ir neigiamų atsiliepimų apie "Blaser" ginklus. Nežinau kiek tame yra tiesos, bet girdėjau, kad yra buvę jog karabino "Blaser" spyna šūvio metu atšoka atgal ir duoda parako į akis, o antras dalykas tai, kad laikiklių lizdai nėra visu šimtu procentų patvarūs, ir ant optikos sumontavus didesnį prožektorių, masė jiems tampanti perdaug didelė. Na gandai yra gandais, bet dizainas ir reklama - puikūs. Šio šautuvo kaina svyruoja apie 5000 eurų, ar tai daug ar mažai - spręskit jūs patys.
Patiko "Zeis" žiūronai. Juose yra sumontuota speciali programa, į kurią suvedi savo kulkos (su kuria medžioji) duomenis ir tau žiūronas pagal išmatuotą atstumą iki taikinio, parodo kiek reikia ginklą pakelti į viršų ir iššauti taiklų šūvį.
Parodoje buvo pristatyta ir daug techninių naujovių, viena iš jų - bepiločiai lėktuvai. Jeigu būdamas namuose sumanei apžiūrėt žvėrių šėryklas ar šiaip savo medžioklės plotus, - ogi jokių problemų - sėdies prie valdymo pultelio, per langą paleidi skraidymo aparatą ir iš namų jį valdai, o kur jis skrenda viską matai kompiuterio ar televizoriaus monitoriuje. Skraidymo aparatą galima apginkluotu didžiausios raiškos kameromis ir net naktinio matymo prietaisais. Netolimoje ateityje tokia aparatūra turėtų tapti tikru siaubu brakonieriams - juk niekada negali žinoti kada ir kas tave nufilmuos darant negerus dalykus.
Žinoma, matėme ir daugiau įvairiausių įdomių dalykėlių, tačiau visko viename straipsnelyje neišpasakosi.
Kelionė atgal buvo labai sudėtinga, nes važiuodami į Frankfurtą patekome į pūgą, visus kelius užpustė ir jie tapo labai slidūs. Frankfurto oro uoste taip pat buvo abejonių ar išskrisime, bet šiaip ne taip, valandą vėluodami, pakilome iš Vokietijos. Iš Rygos į Lietuvą jau grįžome be nuotykių.
Tai va tokia kelionė, iš kurios parsivežėme gerų įspūdžių ir prisiminimų, o dabar liko laukti kitų parodų.

Giedrius Dapkevičius
m/k "Bugeniai" valdybos narys

Esi čia: Pradžia > Medžioklės paroda Niurnberge

Klubo vadovas

RENATAS TAMOŠIŪNAS

Klubo nariai:

/ Pradžia / Foto Galerija / Rekvizitai / Kontaktai / 2% Parama / Adsense Privatumo Politika /

Svetaines kūrejai: Gerimantas Petrauskas ir Arturas Smalenskas. Copyright©2012

Rekomenduojama rezoliucija: ne mažiau kaip 1024x768 px.